Zapraszamy do kontaktu
  Chętnie opowiemy więcej

  84 664 11 57
 

 

Asiston IBR

Asiston IBR – Internetowe Biuro Rachunkowe to aplikacja wyposażona w zestaw modułów, dedykowanych potrzebom biur rachunkowych. Dzięki niej biuro optymalizuje proces wprowadzania i obsługi dokumentów klientów. Aplikacja pozwala także na udostępnienie klientom interfejsu, dzięki któremu mogą sami wprowadzać bieżące dokumenty. Jest to szczególnie ważne dla klientów chcących uprościć i przyspieszyć realizację procesów finansowych w swoich firmach. Rozwiązanie w znacznym stopniu ułatwia obsługę księgową zdejmując z klienta wiele obowiązków związanych zwyczajowo z księgowaniem tradycyjnym.


FUNKCJONALNOŚCI

  • Dla biura rachunkowego:
    • Zarzadzanie bazą klientów (uprawnienia, dostępy, powiadomienia email/sms).
    • Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń poszczególnych klientów biura rachunkowego.
    • Import faktur z innych programów magazynowo sprzedażowych i konwersja do formatu insert-a. Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR.
    • Możliwość przesyłania dokumentów mailem.
    • Baza dokumentów – skanowanie, ocr i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport do rewizora/rachmistrz. Wymiana dokumentami. konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu. komentowanie dokumentów.
    • Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania do klientów gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych.
    • Opcja wprowadzania i przekazywania informacji do klienta o jego zysku oraz podatkach i kwotach ZUS do zapłaty.
    • Rozliczenia klienta – swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta).
    • Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez mail i sms.
  • Dla klienta:
    • Zarządzanie kontrahentami.
    • Opcja wystawianie faktur.
    • Zarządzanie fakturami.
    • Baza dokumentów – wymiana dokumentami. konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu. komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów mailem.
    • Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi.
    • Zarządzanie urlopami - dodawanie wniosków i akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu.
    • Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach.


KORZYŚCI

  • Dostęp do wszystkich faktur 24h/doba przez 7 dni w tygodniu,
  • brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej - ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów,
  • zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca,
  • bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO,
  • ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów oraz wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego,
  • łatwa, intuicyjna obsługa systemu – brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników.