Zapraszamy do kontaktu
  Chętnie opowiemy więcej

  84 664 11 57
 

 

Sieć sprzedaży

Rynek sprzedaży detalicznej notuje wzrosty z roku na rok. Coraz mniejsze znaczenie w rynku mają mali, pojedynczy sprzedawcy, natomiast rośnie udział dużych sieci sklepowych. Prowadząc sieć sklepów trzeba zmierzyć się z ogromnym wyzwaniem logistycznym, a także marketingowym. Z kolei, w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, koniecznie trzeba zastosować w organizacji firmy najnowsze rozwiązania wyspecjalizowane dla branży handlu detalicznego.


Jakie rozwiązania najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie? W tym pomogą nasi specjaliści, którzy po dokładnej analizie organizacji sklepu (w tym również magazynu) wskażą punkty organizacyjne warte poprawienia. Dodatkowo, wskażemy rozwiązania usprawnienia ww. punktów organizacyjnych. Wśród takich rozwiązań znajdują się między innymi:

  • Systemy do zarządzania siecią i punktami sprzedaży

    – narzędzia wpierające zarządzanie we wszystkich obszarach działania sieci sprzedaży, w tym:
    • zarządzanie asortymentem (w tym w przypadku branży odzieżowej – narzędzia wyszukiwania po kolorze i rozmiarze)
    • zarządzanie produktem FMCG
    • zarządzanie towarami nierotującymi
    • identyfikacja towaru po kodach kreskowych
    • zarządzania cennikami
    • zarządzanie dostawcami
    • zarządzania personelem
    • raportowanie sprzedaży, w tym rozliczanie sprzedaży, naliczanie prowizji, weryfikacja dokumentów oraz zapasów produktów w sieci sprzedażowej, raporty koszykowe, analiza koszykowa
    • integracja systemów handlowych, magazynowych z systemami księgowymi
    • konwersja formatów dokumentów elektronicznych
    • system elektronicznych etykiet cenowych
  • Sprzęt usprawniający funkcjonowanie sklepu, w tym między innymi:

    • Wagi etykietujące, współpracujące z wewnętrznym systemem
    • Liczniki klientów
    • Urządzenia do sprawdzania ceny produktu po kodzie kreskowym
    • Drukarki etykiet
  • Rozwiązania podnoszące komfort zakupów, w tym między innymi:

    • System do odtwarzania muzyki w sieciach
    • System informacji wizualnej na ekranach monitorów
  • Programy lojalnościowe – system obsługujące cały proces organizacji programu lojalnościowym, uwzględniając w tym takie działania jak:

    • wydanie i obsługa kart lojalnościowych
    • definiowanie cennika produktów uwzględniając system lojalnościowy
    • tworzenie koszyków dla klientów objętych programem lojalnościowym
    • zbieranie i monitorowanie punktów lojalnościowych
    • serwis internetowy z informacją dla klienta o statusie w programie (np. liczbie punktów)
    • monitorowanie i zarządzanie wydawaniem nagród wręczanych w ramach programu