Zapraszamy do kontaktu
  Chętnie opowiemy więcej

  84 664 11 57
 

 

Systemy CRM

Zadowolony klient to najlepsza reklama dla Twojej firmy. Dlatego tak ważne są dobre relacje z klientami oraz odpowiednia jakość obsługi klienta na każdym etapie współpracy – począwszy od pierwszego zapytania, skończywszy na końcowym rozliczeniu. Również w późniejszym czasie nie warto bagatelizować wagi dobrych relacji z klientem. W zarządzaniu relacjami z klientami Twojej firmie pomocny będzie profesjonalny system CRM.


Zarządzaj klientami (stali, potencjalni itp.)
Jeśli indywidualne podejście do klienta jest wpisane w standardy obsługi Twoich klientów, wykorzystywanie narzędzi CRM również powinno być standardem pracy działu obsługi klienta w Twojej firmie. Rozwiązania CRM umożliwiają tworzenie grup klientów i zarządzanie nie tylko danymi kontaktowymi, ale także dotychczasową historią z klientem. Dzięki systemowi CRM szybko sprawdzisz, na jakim etapie zakończył się ostatni kontakt, a także zaplanować dla wybranych klientów specjalne oferty.


Podnieś jakość obsługi klientów Twojej firmy
System CRM to – jak sama nazwa mówi – rozwiązanie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami. Jeśli chcesz poprawić kontakt z klientami Twojej firmy i podnieść jakość ich usługi, powinieneś koniecznie zacząć od wdrożenia dobrego rozwiązania CRM.


Kontroluj zadowolenie klientów Twojej firmy
Zarządzając z jednego narzędzia bazą klientów, możesz łatwo kontrolować realizowane zamówienia, a także dbać o ich zadowolenie. System CRM ułatwi Ci zarządzanie reklamacjami i dopilnowanie, aby każdy klient w ostatecznym rozrachunku był zadowolony. Ponadto, rozwiązania CRM to cenne narzędzie w organizowaniu działań posprzedażowych (m.in. planowanie wysyłki upominków świątecznych).


Zarządzaj komunikacją z klientami
Rozwiązania CRM to najlepsza metoda zarządzania korespondencją z klientami. Na każdym etapie – począwszy od zapytania, poprzez przesłanie oferty, skończywszy na zrealizowaniu zamówienia, rozliczenia i zbieraniu opinii od klientów – możesz zarządzać komunikacją z klientem. Przykładowo, możesz zaplanować termin przesłania oferty w odpowiedzi na zapytanie klienta.


Przyciągaj klientów do Twojej firmy
Zarządzając bazą klientów, zwłaszcza tych potencjalnych, możesz zaplanować działania marketingowe, które przyciągną ich do Twojej firmy na stałe. Informacje na temat rabatów, okresowych promocji mogą z powodzeniem zachęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty. Zaawansowane systemy CRM posiadają funkcjonalności, które są pomocne tego typu działaniach.


Utrzymaj klientów przy Twojej firmie
Przyciągnięcie klienta do firmy to połowa sukcesu. Równie ważne jest zbudowanie jego lojalności i utrzymanie go przy firmie. Jak tego dokonać? Oczywiście dbając o regularny kontakt z klientem i sukcesywne przesyłanie informacji na temat interesujących go produktów i usług (w tym specjalnych rabatów). System CRM również w zakresie utrzymania klienta jest bardzo pomocny.