Zapraszamy do kontaktu
  Chętnie opowiemy więcej

  84 664 11 57
 

 

Systemy Finansowo-Księgowe

Do wdrażania systemy finansowo-księgowego nie trzeba nikogo przekonywać. Natomiast sam wybór systemu finansowo-księgowego dla firmy to jedna ze strategicznych decyzji. Od niej zależy nie tylko praca działu finansowo-księgowego w firmie, ale także płynna współpraca z głównymi partnerami handlowymi. Warto tę kwestię dobrze przemyśleć, a najlepiej wybór systemu finansowo-księgowego powierzyć profesjonalnej firmie doradczej, takiej jak Asiston.


Przyspiesz przepływ informacji finansowych z kluczowymi partnerami
Wybierając odpowiedni system finansowo-księgowy możesz znacząco ułatwić wymianę informacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Dlatego przy wyborze systemu finansowo-księgowego warto wziąć pod wagę, na jakim systemie pracują kontrahenci i jakie są możliwości usprawnienia wymiany informacji z nimi.


Kontroluj finanse Twojej firmy
Profesjonalny system finansowo-księgowy posiada liczne funkcjonalności pozwalające na dogłębną analizę kondycji firmy. Dzięki tym narzędziom masz możliwość między innymi generowania raportów należności i zobowiązań, zarówno konkretnego kontrahenta, jak i wszystkich podmiotów, z którymi Twoja firma współpracuje. Odpowiedni system finansowo-księgowy pozwala także saldować wzajemne należności i zobowiązania wynikające z dokumentów sprzedaży i zakupu w ramach tego samego podmiotu lub w ramach różnych podmiotów (kompensaty jedno- i wielostronne).


Zarządzaj wydatkami
Warto wykorzystać system finansowo-księgowy nie tylko do ewidencjonowania operacji zachodzących w przedsiębiorstwie, ale także do zarządzania kosztami. Najlepsze narzędzia finansowo-księgowe posiadają funkcjonalności umożliwiające analizę kosztów i przychodów firmy (np. analizę kosztów w różnych ujęciach i perspektywach dzięki definiowalnym wymiarom analitycznym, tj. dział, cel, rodzaj kosztu, projekt, kontrahent, lokalizacja).


Miej kontrolę nad sprzedażą
System finansowo-księgowy posiada funkcjonalności do zarządzania cenami i rabatami. Bardziej zaawansowane narzędzia pozwalają definiować rozbudowane mechanizmy naliczania promocji różnych typów, a także kontrolować limity kredytowe kontrahentów. Analiza sprzedaży pozwoli optymalnie planować działania promocyjne i lepiej dobierać narzędzia zachęty do zakupu.