Nasze przykładowe realizacje:

  Zapraszamy do kontaktu
  Chętnie opowiemy więcej

  84 664 11 57
 

 

AB Klima

Autoryzowany i bezpośredni przedstawiciel koncernu CHIGO, jednego z największych i najbardziej znanych producentów klimatyzatorów na świecie. Jego fabryki mieszczą się w południowej części Chin i zatrudniają prawie 16 000 ludzi. AB Klima, nasz bezpośredni klient, wprowadza także na rynek szeroką gamę kurtyn powietrznych pod własną marką.

Zadania i cele

Przygotowanie oraz wdrożenie systemu magazynowego, pozwalającego na zwiększenie efektywności pracy i zniwelowanie różnic w stosunku do systemu producenta.

Pracę nad projektem zaczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji w jakiej znajdował się klient, tak aby dostarczyć mu w pełni dopasowane rozwiązanie. Zaistniałe okoliczności nie pozwalały na proste wdrożenie programu magazynowego. Okazało się bowiem, że produkty dostarczane z Chin nie posiadały typowych kodów kreskowych, a jedynie kody oznaczające numer seryjny. Z tego względu rejestrowanie przyjmowanego sprzętu było bardzo czasochłonne i nieefektywne.

  • Przygotowana przez nas aplikacja została oparta na kolektorach danych.
  • Przyjęcie i rejestracja towaru jest dzięki temu bardzo wygodna i intuicyjna.
  • Magazynier wybiera w programie kategorię produktu, a następnie za pomocą czytnika skanuje kody wszystkich odpowiednich urządzeń.
  • Po zakończeniu i uzupełnieniu danych, w programie tworzona jest dopiero karta magazynowa towaru, którą można wyeksportować do Subiekta.
  • Od tego momentu jest ona nośnikiem wszystkich niezbędnych informacji – rodzaju i opisu produktu, daty przyjęcia, daty zakupu, osób kupujących itp.
  • Rozbudowaliśmy i usprawniliśmy proces wydawania towaru.

W momencie, kiedy projektowaliśmy aplikację siedziba firmy i magazyn umieszczone były dość daleko od siebie. To wpływało na szybkość realizowania zamówień i utrudniało komunikację. Udało się nam jednak znaleźć rozwiązanie tego problemu. Handlowiec przygotowując zamówienie zaznacza w Subiekcie wybrane produktu i wysyła dokument do magazynu. Tam, pracownicy dostają powiadomienie o nowym zleceniu. Przygotowują odpowiednie towary, skanują ich kody i odznaczają w systemie. Prawidłowe zamknięcie zamówienia jest automatycznie odnotowywane w Subiekcie.

Główne korzyści dla Klienta

  • usprawnienie procesu przyjęć i wydań
  • zwiększenie efektywności przyjęć i wydań magazynowych
  • przebieg procesu drogą online – nie wymaga osobistych podróży do magazynów a nawet wykonywania telefonów
  • usprawnienie komunikacji pomiędzy oddzielonymi od siebie jednostkami
Powrót do listy